събота, 18 декември 2010 г.

SvetoZARA ALEXANDROVA, Track store

Това са снимки от серията на Зара Александрова Запас от следи от 2009, (с фото асистенцията или ако предпочитате)с фотографии на Герхард Ютнер. Тук не е цялата серия, аз щракнах тези снимки на изложбата миналия ноември или октомври в Пловдив, когато един ден отидохме дотам специално, за да я видим.


Мисля, че отидохме заради Зара. Бях видяла снимката с опакованото тяло във вестник "Култура" и бях прочела статията на Светла Петрова. И така се организирахме един ден и отидохме да видим изложбата в баня старинна.

И после си говорихме главно за работите на Зара. За тази безмислена война, която се води с войниците от запаса. Аз си мислех, за следите, които остават във войната на половете, а после постепенно изчезват.

Сигурна съм, че стига да поискам Зара ще ми изпрати цялата серия със снимките от собствения й архив, но ако искате да я видите защото не отидете на собствения й сайт?
http://www.zara-alexandrova.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар