сряда, 15 декември 2010 г.

Jacques Pellarin Trio

Не знам дали ще имате шанса да ги чуете в България, но ние с г-жа К. ще направим всичко възможно да доведем в София нашия приятел саксофониста Диего Фано, с когато се запознахме във Венеция, благодарение на брат му Валтер Фано.

Click here for more

Да, ето го Диего със саксофона, той стана любимия ми музикант без да съм чула и нота изсвирена от него. Посетихме заедно три венециански църкви - Мадона дел Орто, където е погребан Тинторето и откъдето преди десетина години бе открадната една Мадона на Белини. След това Сант`Алвизе, която ни впечатли неимоверно, толкова много ни хареса изрисувания й таван с множеството класически колони, дадени в зашеметяваща перспектива и накрая Сан Джобе - Св. Йов, в която аз не разпознах органа (за някои неща съм страшно невежа, малък електрически орган, аз си представям истински орган с тръби) и където Диего всъщност ми каза, че е саксофонист.

Няма коментари:

Публикуване на коментар