понеделник, 6 декември 2010 г.

Пого 2 (Разказът на Иван Димитров)

сн. Пламен В. Петров

Пого 2

(Текстът е написан от Иван Димитров)

Чел съм разкази от първото издание на книгата на Райна Маркова когато бях студент. Намерих ги в интернет. Други приятели също ги бяха чели.

Няколко години по-късно се запознах с Райна Маркова на коктейла по случай на откриването на поредното издание на уъркшопа по творческо писане в Созопол, който е организиран от фондацията на Елизабет Костова.

Няколко месеца по-късно поканих Райна Маркова на премиерата на романа си. Тя ме покани да участвам в нейната премиера. Не се замислих.

Няколко седмици по-късно се видях с нея. Тя ми връчи новото издание на Пого. Аз я прочетох в дните преди премиерата.

Няколко дни по-късно се състоя и самата премиера. Мястото беше Ателие Пластелин, където не за пръв път се провеждат четения и премиери. Сред публиката бяха познати лица като Николай Бойков, Мирослав Христов, Яна Пункина, Явор от „The Barbarones”. Видях и Марин Бодаков.

сн. Пламен В. Петров

Райна Маркова чете на три пъти. Аз четох на два. Четохме под звуците на приятен ембиънт. Сред приятни хора. На приятно място.

Разбрах, че Райна Маркова сама си е издала книгата. На нея така й харесва. Доколкото чувам книгата се продава и в книжарници. Има я например в книжарницата на „Алтера” в „Дома на киното”. Там ми казаха, че вече са продали няколко екземпляра.

Няма какво друго да направя, освен да благодаря на Райна Маркова, че ме покани да участвам на премиерата й. Както и да пожелая книгата да се продава добре. Но тя отдавна има заклети читатели, така че не се съмнявам в това.


сн. Пламен В. Петров

сн. Пламен В. Петров

сн. Пламен В. Петров

Избрах да публикувам тук някои от фотографиите на Пламен В. Петров, които той направи онази вечер към края на ноември и исках да сложа след текста на Иван снимките на хора, които той не е споменал в текста, който Иван бе така любезен да напише и да ми изпрати. Харесах много тези две лица, както и снимката запечатила обувките с ток.

Няма коментари:

Публикуване на коментар