петък, 23 юли 2010 г.

Отговорът на г-н Аnonymous

Вчера си пишем с един господин, който тук ще нарека г-н Аnonymous и когато съм любoпитна за мнението му по един литературен въпрос, той ми отвръща, че не е критик, а един литературен журналист. Защо не напишеш един текст със заглавие "Защо не съм критик", го питам аз и се оказва, че е писал такъв текст и дори го е чел, но вече не го смята за важен.

Аз обаче вярвам, че въпроса е важен и го уверявам, че един ден трябва да се върне към него и да го развие както подобава или както му харесва. Освен това бих искала да прочета и вече не-актуалния за автора му вариант.

След няколко часа когато отново го виждам, го питам "Да очакваме ли ъпгрейт на "Защо не съм критик?"

"Hямам представа,
сега съм готвач, колоездач", отговаря ми той.

Няма коментари:

Публикуване на коментар