събота, 17 юли 2010 г.

Автографът

Пожеланието е толкова хубаво и досега не съм яла сладолед в Рим.

Това е първият автограф, който показвам, от онези, които съм искала. Това е автографът, който ми стана особено скъп и не бе лесно да се реша да го публикувам.

Виргиния ме попита какво обичам, аз малко се запънах, но след няколко мига колебания казах сладолед. После добавих и Италия. И тя в миг съчини това пожелание, което ме радва всеки път щом си спомня за него. Има малка грешчица при изписването на италиански на Испания, Spagna, но тя се дължи изцяло на мен, на неумението ми да обясня как се изписва звука "ныа" и как се спелва на английски или френски буквата G, на която щом мисля на италиански аз си викам все "Джи" и наистина не знам как да я произнеса на друг език. И всичкото това заради Piazza di Spagna, наречен така, защото там някога е била резиденцията на испанския посланик.

Няма коментари:

Публикуване на коментар