четвъртък, 22 юли 2010 г.

историята на едно съобщение или почти стихотворение от Ники Бойков

Тази история се развива в fb

С Ники сме замислили едни работи, по-скоро на мен ми се въртят в главата едни авторски четения и ми се иска да обсъдя с него идеята, която ме е осенила, а именно как трябва да чете пред публика от "Книгата на живота"

и тогава той ми изпраща това съобщение в fb, което ми се струва доста поетично, и аз без да му мисля много го лепвам на стената си като обявявам "Почти стихотворение от Ники Бойков"

Следва самото то
както ми беше дошло
с изписано автоматично

(няма заглавие)

shte ti pisha kato se pribera v sofiaq emilia (naj-kusno nedelja-ponedelnik).
sega sum vuv vidin.
hodja da pluvam v dunava.
jam prosenik i cseta bavno.
v net kluba pisha sred detski vikove za zombita, kruv, zarazjane, otkacsalki, bazi i pomosht. i proizvostvo na onia.
pozdravi n

Изправям само една грешчица на клавиатурата и след София преди името ми вместо q слагам една запетайка.

Няколко часа по-късно Ники се появява on line и го питам видял ли почти стихотворението, което е написал? Той ме пита "къде?" и аз казвам "на мойта стена". После го питам дали му харесва, а той ми отговаря "поласкан съм". След това обаче ми признава, че ще си има вече едно наум като ми пише съобщения и додава, че всъщност няма нещо, което не би казал публично.

"Виждаш ли, добре съм преценила", отвръщам, но бързо му предлагам да го махна и още преди той да каже, не не, го изтривам. "Който прочел прочел" слагам край на историята. Обсъждаме още някакви други неща и Ники ми пише nabrah ti suobshtenieto na bulgarski. Набрал ми го "на български" и го изпраща. (Надявам се да ви направи впечатление как почитаме в този текст на четири ръце делото на Кирил и Методий, на килирица и на metodieviza съответно.)

почти стихотворение (oт ники бойков)

ще ти пиша като се прибера в софия
ходя да плувам в дунава
ям просеник и чета бавно
в нет клуба пиша сред детски викове за кръв, заразяване, откачалки, бази, помощ и производство на ония
поздрави н


Прочитам го и му отвръщам с едно съобщение:

производство на ония се чудя какво е
"ония" като някаква субстанция или ония съкратено от онези

И после с още едно:

а бази го бях прочела като "баси" от ебаси :)

А Ники на свой ред ми изпраща друго:

добави и емилия. моля те, ако ще го слагаш

1 коментар: