петък, 28 януари 2011 г.

lo spritz di Benetton


Шокиращ образ, до който не вярвах, че ще прибегна тук защото обожавам шприца и когато за пръв път видях тази смразяваща кръвта социална кампания на Бенетон се разпалих - защо именно шприца, си казах защо не да кажем prosecco или мартини или водка? Защото водка мартини пие Джеймс Бонд затова. Пък и семейство Бенетон са от областта Венето, а там още от времето на австрийската окупация се пие шприц. Но защо оранжевия щприц с аперол, а не отиващия към червено по-силен шприц с кампари? Защото именно оранжевия с аперол е най-обичан и от двата пола, от стари и млади, от местни и чужденци във Венеция, в Тревизо и във Верона.

Посланието е ясно - майката пише и бебето пие. Капанията е срещу бременните жени и кърмачките, които консумират дори този лек алкохол. Зад нея стои провокативната агенция на семейство Бенетон Fabrica, известна в цяла Италия, начело на която е онзи гуру на рекламата Оливеро Тосканини, който беше изтипосал за една друга отблъскваща рекламна кампания голия шеф на клана Лучано Бенетон.

Ясно послание, което ще стигне до целта си, надявам се.

В четвъртък си говорехме с Алла Георгиева могат ли изобщо мъжете артисти да кажат нещо за майчинството? Явно тези от агенция Fabrica могат.
Сетих се за тази кампания още същата вечер когато в бар "Сигет" споменах на една сладка майка в очакване на дете за тази чаша шприц с ембрион вместо с маслина на клечка.

1 коментар:

  1. виж ти, Бенетон, наистина ли са толкова провокативни и в продуктите си?

    ОтговорИзтриване