сряда, 24 ноември 2010 г.

Натюрморт с восък


Pieter Bruegel the Elder, Landscape with the Fall of Icarus
c. 1555
Oil on canvas, mounted on wood
Musées Royaux des Beaux-Arts, Brussels

Казвам му на Марин, че това е пейзаж, но той настоява, че е за него е натюрморт и ме праща да се допитам до Брьогел какво щял да каже по въпроса. Аз обаче настоявам - има ли човешки фигури не е натюрморт. И така не можем да се разберем с поета. (Не че с който и да е поет може да се излезе на глава.) Давам му пример "все едно един художник да нарисува стих на лист хартия и да сложи заглавие пиеса или роман", а Марин ми казва "твоят адаш Емил Миразчийски направи досущ съшото с мои текстове".
Е, не зная повече какво да кажа, може би някой от нас наистина ще се опита да говори с духа на Брьогел, но това не вярвам да съм аз.

Няма коментари:

Публикуване на коментар